paź 14 2002 ...::nIeCh To JuSh SiE sKoŃcZy::...
Komentarze: 1

Jej nastepny dzień niepewności i tak będzie do jutra. Razem ze mną jedzie moja mamuś ten koleś i jego starsha. Miejwięcej domyślam sie jush o co chodzi i dziś tata ustalał ze mną fakty zebym wiedziała co mam powiedzieć, bo to poważna sprawa i lepiej zebym za duzo nie powiedziała bo moge póxniej w miescie nie mieć za fajnie hehe (chyba z ochroną będe musiała chodzić hehe). Oki więcej powiem jush po sprawie. bay bay

sk8tka : :
14 października 2002, 11:38
os ty zrobila? zabilas pieczonego kartofla cy co?

Dodaj nowy komentarz